здравейте колеги,колата е 164 ТД Супер,а проблема е следния: при изстинал двигател,някой път пали веднага,друг път при 2-3 път,като второто е доста рядко. До тук добре. Като запали не сваля веднага оборотите а ги държи на 1100 за около 20-30 сек. някой път до 1 мин. и после се почва едно играене на горе на долу и ако не и подавам газ при падането на оборотите под 600 изгасва.като при падането на оборотите при гасненето ми светва за момент дюзата и подгряването. направи ми и впечатление че някой път докато оборотите играят в рамките на 100-200 оборота,двигателя се форсира все едно съм натиснал до 2000 оборота. Оборотите си играят и при подаване на газ на свободна. Така. Тръгвам така като оборотите играят,на скорост при подаване на газ се получава едно придърпване което според мен е защото оборотите продължават да играят макар и не толкова колкото на празен ход,като дюзата и подгряването отново присветват,но изключително рядко. точно след 5 до 10 мин. след първото запалване на колата (явно след като загрее) оборотите се стабилизират в нормите си като остава едно много леко трептене или припукване което май само аз си го усещам. след около 20 мин и то изчезва и все едно колата е перфектна......всичко започна след като смених въздушен филтър и масло и това всеки път като изстине колата..... някакви съвети или идеи от какво може да е проблема.
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с обороти!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Колега вариянта е да се диагностицира в сервиз, така на пръв поглед е възможно датчика на хол да ти прави проблем без него колата не стабилизира оборотите, но по-вероятно причината да е в ГНП - толкова мога да гадая от тук0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Мерси за коментара Бобо, днес я закачихме и показа грешка при въздуха и предполагаме че е датчик(не знам дали това е този за който ти говориш) кой е датчика на Хол?
Но тези дни ще я пробваме да я закачим като е студена защото като загрее и всичко е наред,но пък докато загрее е страшно..... иначе днес видях че единия маркуч на преливника между 3 и 4 дюза се беше скъсал и се чудя дали не е възможно да е дърпала въздух от там?
Comment
-
Първоначално публикувано от guvech Покажи съобщениездравейте колеги,колата е 164 ТД Супер,а проблема е следния: при изстинал двигател,някой път пали веднага,друг път при 2-3 път,като второто е доста рядко. До тук добре. Като запали не сваля веднага оборотите а ги държи на 1100 за около 20-30 сек. някой път до 1 мин. и после се почва едно играене на горе на долу и ако не и подавам газ при падането на оборотите под 600 изгасва.като при падането на оборотите при гасненето ми светва за момент дюзата и подгряването. направи ми и впечатление че някой път докато оборотите играят в рамките на 100-200 оборота,двигателя се форсира все едно съм натиснал до 2000 оборота. Оборотите си играят и при подаване на газ на свободна. Така. Тръгвам така като оборотите играят,на скорост при подаване на газ се получава едно придърпване което според мен е защото оборотите продължават да играят макар и не толкова колкото на празен ход,като дюзата и подгряването отново присветват,но изключително рядко. точно след 5 до 10 мин. след първото запалване на колата (явно след като загрее) оборотите се стабилизират в нормите си като остава едно много леко трептене или припукване което май само аз си го усещам. след около 20 мин и то изчезва и все едно колата е перфектна......всичко започна след като смених въздушен филтър и масло и това всеки път като изстине колата..... някакви съвети или идеи от какво може да е проблема.Проблема е решен
оказа се кабела на датчика на хол,с времето е спекал и се е втвърдил (направо като пластмаса е станал) и се е пречупил на едно място,та даваше на късо. Всичко 20 лв. диагностика като за френд + 15 лв работа и още 15 лв. от сърце за биричка за майсторчето
Comment
-
Първоначално публикувано от guvech Покажи съобщениеПроблема е решен
оказа се кабела на датчика на хол,с времето е спекал и се е втвърдил (направо като пластмаса е станал) и се е пречупил на едно място,та даваше на късо. Всичко 20 лв. диагностика като за френд + 15 лв работа и още 15 лв. от сърце за биричка за майсторчето
Начи понякога и с гадаене познавам
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеРадвам се че си се оправилНачи понякога и с гадаене познавам
Alfa Romeo 164 Super 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеРадвам се че си се оправилНачи понякога и с гадаене познавам
Comment
-
Проблема е решен .
Ключ за да не се цапа .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
Comment